Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Sweet May....

Τελειώνει και ο Μάιος και μου αφήνει την πιο γλυκιά γεύση....
Ξεκίνησε με τα γενέθλια μου στις 10 Μαΐου... Δεν θα έπρεπε να ετοιμάσω μια τουρτίτσα και για μένα;;;
Αφού έκανα την έρευνα μου κατέληξα σε αυτήν της Αθηνάς που είχα δει καιρό πριν.... Ο τίτλος τα λέει όλα!!!






Στην συνέχεια ακολούθησε η γιορτή της Κωνσταντίνας μου!!! 

Επέλεξα την συνταγή της Μαρίας, που είχα δει πάλι μήνες πριν, για να φτιάξω το κέρασμα για τους συμμαθητές της Κωνσταντίνας! Η μικρή μου τα πήγε με πολύ καμάρι στο σχολείο και τα απολαύσαμε!!!



Έρχεται το καλοκαιράκι!!!! Hooray!!!!!!!!



Παρακολουθήστε το Craftland και στο facebook και στο instagram

14 σχόλια:

  1. Και με αυτόν τον τρόπο κλείνεις βασανιστικά τον δικό μας Μάιο!!!!
    ;-) χαχα!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, λατρεμένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα βασανιστικά αλλά γλυκά!!! Καλό μήνα να έχεις κοριτσάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Αλεξάνδρα μου!! Σε ευχαριστώ και πάλι για την προτίμηση στην συνταγούλα μου!! Πολλά φιλιά και να έχουμε καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαιρεσαι και να σε χαιρονται οσοι σε αγαπουν! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σας πολλά! Να χαίρεστε η μία την άλλη και να σας χαίρεται και ο μπαμπάς σας.
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει μας κατέστρεψες !!! Τόσο γλυκό εν όψη καλοκαιριού & μαγιω απλά λέμε όχι. Πάντως η τουρτίτσα φαίνεται σο - κόλαση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω;;; Ο Μάιος είναι πολύ εορταστικός μήνας!! Καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή
  6. Πεντανόστιμα γλυκάκια <3
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν υπεροχα!!Να ειναι καλα οι blogοφίλες με τις συνταγές τους!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!