Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

June Moodboard

Άργησα λίγο αλλά καταλαβαίνεται...πώς να κρατηθούμε μέσα στο σπίτι το καλοκαιράκι; Οπότε χωρίς πολλά λόγια σας δείχνω τις φωτογραφίες του μήνα!!

Βόλτες, θάλασσα, μικρές αποδράσεις.
Τον Ιούνιο έκανα και αρκετές μαρμελάδες ,αν και πρώτη φορά τα κατάφερα πολύ καλά. Αλλά το πιο ωραίο σε αυτές τις μαρμελάδες είναι η ιδέα που πήρα από την Λίτσα και τύπωσα της δικές μου ετικέτες!!!








Επίσης αυτό το μήνα είχα και το βραβείο μου!!! Ένα πανέμορφο και τριανταφυλλένιο βραβείο από δύο καλές φίλες!!



Ξεκινώ με τους όρους λοιπόν,
 Ευχαρίστησε όποιον σου το έδωσε.
    
Ευχαριστώ πολύ το Κορδονέτο και την Βάνα!!

 Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις.
  
  1.Αγαπημένο περιοδικό:  

Αν και έχω πολύ καιρό να αγοράσω το μάτι μου πάντα πέφτει στα περιοδικά μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής.

  2.Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική: 

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο, ανάλογα με την διάθεση και την παρέα ακούω σχεδόν τα πάντα.
   3 Αγαπημένη youtube guru: 

Αν το κατάλαβα σωστά από άλλες απαντήσεις, δεν έχω ή δεν το έχω καταλάβει γιατι παρακολουθώ διαφορα βιντεάκια αλλά δεν εχω συγκρατήσει ποιος τα ανεβάζει!!

  4.Αγαπημένο είδος μακιγιάζ: 

Το απλό που απλά σε δείχνει φρέσκια.

  5.Αγαπημένο μέρος διαμονής: 

Κάπου στην εξοχή.

  6.Αγαπημένη ταινία:

Δύσκολο αυτό...είναι αρκετές που μου έχουν μείνει στο μυαλό.

  7.Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις; 

Αρκετά αλλά όχι άπειρα...

  8. Αγαπημένο χρώμα: 

Το λευκό, το κίτρινο, το μπλε...

 Βράβευσε 7 blogs με links και ειδοποίησέ τους για την παραλαβή.

Νομίζω ότι το έχουν πάρει όλα τα μπλογκ μέχρι να κάνω την ανάρτηση όποτε θα το αφήσω αυτό το κομμάτι .




Καλό Καλοκαίρι!!!!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Φιλική σύσταση: όταν βάζεις ένα link όπως παραπάνω για τις ετικέτες που τύπωσες, καλό θα ήταν να παραπέμπει στην συγκεκριμένη ανάρτηση της Λίτσας έτσι ώστε αν κάποιος-όπως τώρα εγώ-θελήσει να δει πώς φτιάχνονται να μην οδηγηθεί γενικά και αόριστα στο μπλογκ της Λίτσας αλλά στο συγκεκριμένο θέμα.
    Σε φιλώ γλυκά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δικιο,αυτο ηθελα να κανω αλλα απο την βιασυνη εβαλα τον συνδεσμο του μπλογκ.Το διορθωσα ομως και σε ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
  2. Όλα πολύ όμορφα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, μην απολογείσαι!!! Τί θα πει "Άργησα"?
    Απόλαυσε το καλοκαιράκι και τις ομορφιές του και μη σκας για τίποτα!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο! Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!
    όπως ασφαλώς μου άρεσαν και όλες οι φωτογραφίες σου!
    Πλημμύρα από όμορφες στιγμές!
    Φιλιά πολλά!
    Να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ενταξει Γιαννα μου,τωρα οποτε αργω θα το κανω χωρις ενοχες!!!σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!!!!φιλακια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Φιλάκια και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφες φωτογραφίες με χρώμα και άρωμα καλοκαιρινής Ελλάδας. Μπράβο νοικοκυρά που έφτιαξες μαρμελάδες. Εγω τίποτα η αναπρόκοπη. Η ιδέα για τις ετικέτες απο την Λίτσα μου είχε αρέσει και εμένα πολύ. φιλάκια και καλή συνέχεια καλοκαιριού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΟΥ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες, στιγμές καλοκαιρινές και όμορφες!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Η ιδέα με τις ετικέτες είναι πολύ ωραία!
    Φιλιά πολλά και καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά κάνεις και δεν μπαίνεις συχνά,απόλαυσε το καλοκαίρι και τις όμορφες στιγμές!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραίες οι φώτος σου..να χαρείς το βραβείο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απόλαυσε την φαμίλια και τις βόλτες σας. Μια απο τα ίδια είμαστε όλοι. Είπαμε. Το μπλογκινκγ δεν ειναι καλοκαιρινό σπορ:)
    Αλεξάνδρα έχω ενθουσιαστεί με τις ετικέτες. Τις είχα δει στη Λίτσα και το είχα ξεχάσει. Μπράβο που μου το ξαναθύμισες και τις δοκίμασες κιόλας.
    Συγχαρητήρια για το βραβειο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Νά τά χιλιάσεις!! Φιλάκια και να περνάς καλά!Καλά μπάνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλεξάνδρα μου συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Στο έδωσα και εγώ πριν λίγες μερούλες οπότε πολύ χαίρομαι για τις απαντήσεις σου!!!
    Μπράβο και για τις ετικέτες! Φοβερή ιδέα!
    Να περνάς πανέμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θάλασσα βλέπω, πράσινο βλέπω, γλυκό βλέπω, Τέλια! Ελπίζω να περνάς υπέροχα και συγχαρητήρια για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σου εύχομαι και ο Ιούλιος να είναι εξίσου δημιουργικός!!! Καλές βόλτες και πολλά μπανάκια και εκδρομές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά να περνάααααααας Αλεξάνδρα μου!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι!!!
    Φιλιά πολλάααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Συγχαρητήρια και για το βραβείο!Καλό καλοκαίρι και να περνάς τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίζω να περνάς καλά! Έχεις χαθεί από τη γειτονιά! :)))
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να περνας καλα και καλο καλοκαιρι!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πανέμορφες οι φωτογρ.σου!!!!!
    Καλό καλοκαίρι και με γειά το βραβείο-)))
    φιλιά-α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΩΩΩ!!Υπέροχο μπλογκ!!Θα σε παρακολουθώ αφού έγινα μέλος σου!!! Θα χαρώ αν επισκεφτείς κι εσύ το δικό μου μπλογκ!!http://fanypap.blogspot.gr/ φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Lovely photos, would you like to follow each other on G+ ?
    Dusana :-)

    www.letnedni.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. lovely photos!:) cute blog! I followed you on bloglovin(petra lorencová)and google+(petra lorietta)♥ you can follow me back if you'd like;) Have a nice day♥

    www.lorietta.cz


    My Bloglovin profile

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!