Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Weekly Moodboard #3

Άλλη μια βδομάδα πέρασε!!με πολύ τρέξιμο στους δρόμους αλλά και διάφορους γλυκούς πειρασμούς!!! Mα πότε επιτέλους θα μπω σε πρόγραμμα;; Η άνοιξη έφτασε σχεδόν και το καλοκαίρι θα έρθει πριν καν το καταλάβουμε!!

Καλή βδομάδα με ευχάριστες εκπλήξεις!!!








Η ιδέα του moodboard είναι της Lyriel. Περισσότερα moodboard στο mystickland, στο mytripssonblog, στο beloved-ideas, στo smilies και στην apopsi texnis

υγ: πως μπορώ να φτιάχνω λίγο τις φώτο μου σε πλαίσιο πχ; παιδεύομαι πολύ να της βάλω σε μια σειρά και δεν βγαίνουν λίγο συμμετρικά! thanks!!!


28 σχόλια:

  1. Καλή βδομάδα γεμάτη με ευχάριστες εκπλήξεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα και σε σένα..πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Αλεξάνδρα!
    Την άνοιξη την κατάλαβα από τις αλεργίες μου και το καλοκαιράκι το περιμένω πως και πως...!!
    Εγώ για τις φωτό χρησιμοποιώ ένα πρόγραμμα που έχω κατεβάσει δωρεάν, λέγεται photoscape , οπότε κάνω όλες τις ρυθμίσεις από εκεί και το ανεβάζω σαν μία φωτό.
    Και εγώ τώρα μαθαίνω, μη νομίζεις...αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον!
    Καλή Εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες Κατερινα!!σε ευχαριστω για το προγραμματακι,θα το δοκιμασω!!!αλλεργιες ε;υπομονη!!!Καλο βραδυ!!

      Διαγραφή
  4. Από το..ανοιχτό παράθυρο που άφησες (ξεγελάστηκες από την..δήθεν Άνοιξη) μπήκα κι εγώ!Για τις φωτογραφίες δεν είμαι κατ'άλληλη για ..συμβουλες..υστερώ..βλέπεις στη Σχολή το..έσκαγα από το μάθημα και τώρα βαράω το κεφάλι στο τοίχο!Καλημέρα γλυκό μου κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες αχτιδα!!!θα ερθει και η ανοιξη ,που θα παει;Καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα να έχεις με όμορφες στιγμές
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρια Ελενα!!το ιδιο ευχομαι και για σενα!!!Καλο βραδυ

      Διαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα!!!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!Καλή εβδομάδα!!Η Ανοιξη είναι πρό τών πυλών,ευτυχώς,δέν αντέχω τόν Χειμώνα!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφές σου,μπές στό pic monkey,καί κάνε τις κολάζ,θά σέ βολέψη πολύ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπερα Dimi!!κι εγω δεν μπορω τον χειμωνα,100 φορες καυσωνας!!!θα το δοκιμασω και το pic monkey,ευχαριστω πολυ!!!φιλια

      Διαγραφή
  8. Ωραίες οι φωτό σου, δεν ξέρω πως δουλεύεις ως τώρα, εγώ λόγω επαγγέλματος χρησιμοποιώ photoshop που ίσως είναι λίγο περίπλοκο... Όσο για το χειμώνα.... με το ρολόι στο χέρι περιμένω ποτε θα φύγει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεαννα μου κι εσυ του καλοκαιριου εισαι ε;δυσκολο το photoshop;θα δοκιμασω τα αλλα τοτε και βλεπουμε!!ευχαριστω!!!!φιλακια

      Διαγραφή
  9. Ωραίες φωτο!!!
    Εγώ χρησιμοποιώ το picasa που είναι πολύ εύκολο γρήγορο και δωρεάν.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλεξάνδρα μου πολύ όμορφες εικόνες! εγώ χρησιμοποιώ το picmonkey.com είναι και δωρεάν και έχει και πολλές επιλογές. είναι πολύ εύκολο, δοκίμασέ το!!! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημέρα Αλεξάνδρα, εννοείται πώς την επόμενη φορά θα μεγαλώσει η παρέα και σε περιμένουμε! Μαζί περιμένω και την άνοιξη, που έρχεται όπως λες και εσύ σύντομα! Να σαι καλά και θα τα πούμε στην επόμενη blog-o-συνάντηση σ-ί-γ-ο-υ-ρ-α! Να είσαι εκεί! Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα θα τα πουμε στην επομενη συναντηση!!!!καλα να ειμαστε!!!φιλακια

      Διαγραφή
  12. Γειά σου Αλεξάνδρα!! Πως να στρώσουμε καλέ με τόσα γλυκά που μας φτιάχνουν οι food bloggers και οχι μονο!!! Έρχεται και το Πάσχα, θα φάμε πάλι και μετά το καλοκαιρι πάλι θα βγούμε με τα παχάκια μας στην παραλία:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ χαμενες απο χερι δηλαδη ε;τι να κανουμε θα το αποδεχτω τελικα!!!

      Διαγραφή
  13. Τι ωραίες οι εικόνες σου, μου άρεσε το δαγκωμένο γλυφιτζούρι χι χι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa δεν την προλαβα την μικρη μου!!!και μου αρεσε πολυ το γλυφιτζουρι!!!

      Διαγραφή
  14. Κι εμένα το γλυφιτζούρι πολύ μου άρεσε. Εγώ για τις φωτογραφίες χρησιμοποιώ το picasa. Το κατεβάζεις δωρεάν και επεξεργάζεσαι εύκολα τις εικόνες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Κατερινακι!!το κατεβασα το picasa και τα αλλα προγραμματα κ εχω να διαλεγω!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!!